reklama

Reklamácia v Datacompe No. 2

Píšem to s časovým odstupom 1 mesiaca, avšak s úsmevom na tvári. V novembri minulého roka ste mohli zaregistrovať moje problémy s notebookom a následnou reklamáciu v Datacompe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Dnes by som Vám chcel priblížiť čo sa udialo od uverejnenia blogu. 

 V novembri minulého roka ste mohli zaregistrovať moje problémy s notebookom a následnou reklamáciu v Datacompe.

 V novembri 2016 som uverejnil blog, kde som opisoval moje “trable“ s notebookom ASUS GL 552 VW, ako aj následnú reklamáciu. V skratke, bol som už dosť na nervy z toho, že je môj notebook viac v oprave ako doma a riešenie nebolo v najbližšej dobe nejako extra reálne. Približne týždeň od uverejnenia článku som bol telefonicky kontaktovaný pracovníkom z Datacompu so žiadosťou o osobné stretnutie a vyriešenie vzniknutej situácie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Deň po telefonáte som sa stretol zo zástupcami firmy na osobnom stretnutí, kde sme prediskutovali moju reklamáciu, ako aj následný možný návrh riešenia a dohodli sa na postupe vyriešenia mojej reklamácie. Notebook mi bol vymenený za nový.

 Suma sumárom, notebook je vymenený, všetko fičí na jednotku, ako zákazník som s prístupom ani viac nemohol byť spokojný.

 Pracovníci Datacompu sa snažia vyjsť v ústrety svojim zákazníkom s maximálnym nasadením, hľadajú možnosti, ako je možné vyriešiť reklamáciu k vašej spokojnosti. Po tejto skúsenosti môžem povedať, že tam budem nakupovať aj naďalej, tak ako posledných 6 rokov.

Jakub Dorčák

Jakub Dorčák

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Jakub Dorčák, som študentom 1. ročníka Informatiky na FEI TUKE. Milujem športy a som veľkm fanúšikom fantasy ako hier tak aj kníh a komiksov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu