Reklamácia v Datacompe No. 2

Autor: Jakub Dorčák | 12.1.2017 o 0:00 | (upravené 16.1.2017 o 13:23) Karma článku: 1,01 | Prečítané:  186x

            Píšem to s časovým odstupom 1 mesiaca, avšak s úsmevom na tvári. V novembri minulého roka ste mohli zaregistrovať moje problémy s notebookom a následnou reklamáciu v Datacompe.

            Dnes by som Vám chcel priblížiť čo sa udialo od uverejnenia blogu.       

            V novembri minulého roka ste mohli zaregistrovať moje problémy s notebookom a následnou reklamáciu v Datacompe.

            V novembri 2016 som uverejnil blog, kde som opisoval moje “trable“ s notebookom ASUS GL 552 VW, ako aj následnú reklamáciu. V skratke, bol som už dosť na nervy z toho, že je môj notebook viac v oprave ako doma a riešenie nebolo v najbližšej dobe nejako extra reálne. Približne týždeň od uverejnenia článku som bol telefonicky kontaktovaný pracovníkom z Datacompu so žiadosťou o osobné stretnutie a vyriešenie vzniknutej situácie.

            Deň po telefonáte som sa stretol zo zástupcami firmy na osobnom stretnutí, kde sme prediskutovali moju reklamáciu, ako aj následný možný návrh riešenia a dohodli sa na postupe vyriešenia mojej reklamácie. Notebook mi bol vymenený za nový.

            Suma sumárom, notebook je vymenený, všetko fičí na jednotku, ako zákazník som s prístupom ani viac nemohol byť spokojný.

            Pracovníci Datacompu sa snažia vyjsť v ústrety svojim zákazníkom s maximálnym nasadením, hľadajú možnosti, ako je možné vyriešiť reklamáciu k vašej spokojnosti. Po tejto skúsenosti môžem povedať, že tam budem nakupovať aj naďalej, tak ako posledných 6 rokov.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Kotlebovcom po zrušení môžu siahnuť na majetok, pozrite sa na aký

Kotlebovcom sa po vstupe do banskobystrickej župy začalo dariť, kupovali autá aj domy.


Už ste čítali?